Deel deze pagina:


Technisch accountmanagement

Een extra service die echt waarde toevoegt.


In iedere klant – leverancier verhouding is accountmanagement nodig. De technisch expertise van een accountmanager is echter beperkt en dat is wel wat je als klant soms echt nodig hebt. Uiteraard wordt bij de voorbereiding op projecten of wijzigingen de hulp ingeroepen van onze engineers maar met Technisch Accountmanagement gaan we hierin een stapje verder. Vanaf een bepaalde contractwaarde krijgen onze klanten een Technisch Accountmanager toegewezen. 


Wat is Technisch Accountmanagement

Klanten met een Technisch Accountmanager kunnen rekenen op een betrokken Engineer die uit zichzelf met verbetervoorstellen komt, die een vergaande verantwoordelijkheid voelt voor de juiste werking van de ICT.

Taken van de Technisch Accountmanager zijn o.a.:

  • Zorgen dat aangeboden wijzigingen en uitbreidingen ook echt passen bij de klant
  • Begeleiden van de klant in een actief adviserende rol
  • Inhoudelijke kwaliteitsbewaking bij afhandeling tickets
  • Opstellen en versturen van rapportages

Technisch Accountmanagement maakt deel uit van de Managed Servicecontracten vanaf een bepaalde contractgrootte. Afhankelijk van het overeengekomen serviceniveau worden eens per kwartaal of eens per half jaar, specifieke gesprekken gepland om op tactisch en strategisch niveau naar de IT voorzieningen te kijken.


Hoe veilig is jouw netwerk? Wij komen graag bij je langs voor advies op maat. 
Bel +31 (0)70 330 0010

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag!CONTACT