
"Managed Services: Meer flexibiliteit voor de Hartstichting"
Hart- en vaatziekten zijn ernstige ziekten. Eén op de drie Nederlanders sterft aan een hart- of vaatziekte. Bijna 1 miljoen Nederlanders is hart- of vaatpatiënt. Naar verwachting zijn er in 2020 1,3 miljoen patiënten. Bijna 10% van de Nederlandse bevolking. De cijfers liegen er niet om.
Kerntaken
Robert Wagter
Waarom UNO?
“De Nederlandse Hartstichting is in 2004 in contact gekomen met UNO en wat toen opviel was de enorme bereidheid en flexibiliteit om een passende oplossing te vinden voor de diverse ICT vraagstukken en uitdagingen die er toen waren.Op UNO’s eigen en unieke wijze hebben ze ons altijd bijgestaan en geholpen om de gebruikerstevredenheid op een hoog niveau te krijgen. We kunnen eigenlijk zeggen dat we een partnership zijn aangegaan waarbij de samenwerking voelt alsof we collega’s zijn. UNO heeft er daarnaast voor gezorgd dat zij zijn meegegroeid met de ICT wensen en ontwikkelingen van de Nederlandse Hartstichting zodat wij, ondanks de soms complexe vraagstukken, altijd een passend antwoord hebben gekregen op onze vragen en behoeften.
Inmiddels is de dienstverlening van UNO richting de Hartstichting uitgegroeid van operationele activiteiten zoals de helpdesk en netwerkbeheer naar applicatiebeheer, servicemanagement en strategische input in de ICT stuurgroep. Dit zie ik ook als de kracht van UNO om mee te groeien met de klant en niet blijft vasthouden aan een dienstenpakket die voor jaren gefixeerd is”
- Robert Wagter, manager bedrijfsvoering eindverantwoordelijke voor financiën, procurement en IT, Nederlandse Hartstichting